Kariéra
PPC Specialista Senior - Kontrakt na 40-80 hodin
Hledáme zkušeného PPC specialistu, který by rád pokryl 40-80 hodin za měsíc.
Profil pracovní pozice
-
Samostatně spravujete kampaně v Google Ads, Sklik a Meta Ads (Facebook & Instagram).
-
Seniorní člověk by měl mít alespoň 3 roky zkušenosti se správou kampaní, ale není to podmínkou, pokud prokážete vaše schopnosti se správou PPC kampaní.
-
V případě správy dalších platforem jako je např. LinkedIn Ads, TikTok Ads atp. to berete jako výzvu učit se novým věcem a kampaně zvládnete nastavit.
-
Dokážete samostatně navrhnout kampaně pro klienta, a to jak prakticky, tak také teoreticky ve formě návrhu kampaní či analýzy stávajících kampaní a plánu na tvorbu nových kampaní.
-
Umíte psát reporty, tj. komentář po provedení práce, kde stručně obsáhnete, co bylo předmětem práce; a měsíční vyhodnocení pro klienta, kde zhodnotíte dopad vašich kampaní, jejich vývoj, průběžnou optimalizaci a návrh na další změny.
-
Ovládáte práci skrze Google Ads Editor, automatizujete většinu práce, a proto je vaše práce rychlejší a efektivnější.
Co by Vás mělo také charakterizovat?
-
Umíte pracovat s time-managementem, s efektivitou práce, a když nestíháte, nebo budete mít volno, tak to včas ohlásíte.
-
Stanovená pravidla nebudete obcházet, nebo se snažit si je přizpůsobit podle svého.
-
Nespokojenost či jakékoliv výhrady v pracovním prostředí či v zadání práce umíte vykomunikovat a dokážete argumentovat a přicházet s novými návrhy.
-
Budete se účasnit online meetingů se zapnutou webkamerou ve frekvenci 1x za týden až 1x za měsíc dle nutnosti, kde se budeme zabývat zejména pracovní tematikou.
-
Český jazyk máte na vysoké úrovni a ovládáte také anglický jazyk.
-
Jste spokojeni se svou hodinovou sazbou. Pracujete transparentně a přesně si treckujete čas vaší provedené práce.
Co je pro nás rozhodující?
-
Časová flexibilita. Máte na práci vyčleněno přibližně stejný čas každý pracovní den, tj. asi 1-2 hodiny denně. Inzerát není určený pro zájemce, kteří by práci dodělávali po večerech, po škole, nebo jednorázově o víkendech.
-
Pružné jednání. S tím souvisí schopnost plnit tzv. “urgentí úkoly,” tj. úkoly, které mají přednost před běžnou správou. Jste denně PO-PÁ k zastižení na telefonu, WhatsApp s odpovědí do 1 hod. v pracovní době a na notifikace v Projektově odpovídáte do 24-48 hod.
-
Organizační schopnosti. S tím také souvisí schopnost umět věci třídit a nebýt jimi zahlcený. Umíte včas komunikovat, vyznáte se v prioritách a nebude vás otravovat ani přijatá zpráva o víkendu či v noci (např. z důvodu nomádění, ale o víkendu či v noci odpovídat na zprávu ihned samozřejmě nemusíte).
Co Vám nabízíme?
-
Pro první tři měsíce spolupráci na 40-80 hodin.
-
Hodinovou sazbu 600 Kč.
-
Po třech měsících spolupráce možné navýšení hodin.
-
Jedná se o externí spolupráci na kontraktorské bázi (IČO), kdy si lokalitu práce určujete sami.
-
V případě oboustranné spokojenosti po půl roce možnost dalšího rozšíření hodin.
Co je vaší výhodou?
-
Vaší další výhodou mohou být další dovednosti, jako jsou například:
-
Děláte reporty v Looker Studio.
-
Nastavujete webovou analytiku skrze Google Tag Manager.
-
Umíte nastavit GA4 včetně pokročilých funkcí jako např. server-side tracking.
-
Nezaskočí vás nastavení Facebook CAPI.
-
Umíte skvěle mluvit a vysvětlit klientovi dopady vašich kampaní.
-
Účastníte se odborných přednášek, školení, ať už virtuálně, nebo prezenčně.
-
Píšete odborný PPC blog, točíte videa, nebo občas přednášíte.
-
Zabýváte se také brand marketingem či jiným druhem marketingu.
-
Baví vás e-mail marketing a umíte nastavit nástroj Ecomail.
-
Rádi se zapojíte do tvorby agenturního brandu.
-
Ovládáte grafickou tvorbu a dokážete připravit bannery.
-
Ovládáte HTML / CSS, dokážete zprovoznit web na WordPress.
-
Zajímají vás social media a tvorba organických příspěvků s velkým dosahem.
-
Baví vás psát články a dokážete tak obohatit i weby klientů na jejich blogu.
Ať už jste více analytický typ a rádi trávíte čas u dat při porovnávání jednotlivých nastavení kampaní, nebo jste více technický typ a rádi si sem tam tvoříte vlastní scripty, nebo jste extrovert, který rád na svých médiích propaguje vlastní obsah. Každá z těchto vlastností je svým způsobem zajímavá a může být užitečná také ve vaší pracovní roli PPC Specialista Senior.
Přistupujete k vaší práci s velkou pečlivostí?
Tak možná hledáme právě Vás! Pošlete nám váš životopis a do formuláře uveďte také pár slov o sobě.
Prosíme o vyplnění tohoto formuláře.